Nyhedsbreve der virker

drill-444493_1280

AO Johansen udsender et nyhedsbrev til sine kunder, som primært er håndværkere. Målet med nyhedsbrevet er både at brande virksomheden og øge salget til eksisterende kunder. Derfor er det vigtigt, at kunderne åbner og læser nyhedsbrevet, og virksomheden valgte derfor at lade en af Medieteams konsulenter skrive en del af det.

Læserne skal aktiveres

Kunderne læser nemlig kun et nyhedsbrev, som de mener har interessant indhold. Steen Laursen er teknisk journalist, og han omskriver let tekniske emner og salgsbudskaber til spændende artikler. Til AO Johansens nyhedsbrev har han også fundet livsstilsemner, som interesserer kunderne. Derfor blev nyhedsbrevet meget læst, og AO Johansen besluttede også at lade ham skrive til det trykte magasin SEKO.

Teknisk og faglig indsigt

Steen Laursen har også gjort andre magasiner spændende for deres specifikke læsere. Til profilbladet fra IT-forhandleren Actebis profilblad fik han et interview med Intels topudvikler Mark Bohr om virksomhedens udvikling af nye chips. Til Flyvevåbnets medarbejderblad fik han en omfattende reportage fra basen i Kirgisistan. Lignende opgaver har han løst for NovoZymes, Geoteam, Dansk Datanet, Global Connect, HAKI og flere andre virksomheder inden for IT, byggeri, forskning og offshore-sektoren.