Få de rette kunder

matrix-2953869_1920_1

Testware Aps er en innovativ softwarevirksomhed, der har alle kompetencer til at teste vitale websites. Økonomien har altid været sund i virksomheden, men den havde svært ved at finde de rette kunder, så den kunne udnytte sine kompetencer optimalt og opnå en bedre indtjening.

Ny identitet

I samarbejde med Steen Laursen og Kjersti Hjelmen besluttede virksomheden derfor at skifte visuel identitet og at køre en PR-kampagne. Målet var at fremstå professionelt og fokuseret i alle kanaler. Derfor inkluderede arbejdet et nyt site og nyt salgsmateriale, som understøttede identiteten. Virksomhedens kompetencer og troværdighed blev desuden slået fast igennem debatindlæg og interviews i udvalgte fagmedier.

Hård salgskampagne

For at høste gevinsten af arbejdet med Testwares identitet indgik telemarkting også i projektet. Efter tre blot måneder havde salgschefen derfor travlt med at holde møder, og Testware har nu kontakt til en bred kreds af virksomheder, som passer perfekt ind i forretningsstrategien.